středa 1. července 2015

Už zase utrácím ?!


http://candymeg.blogspot.cz/2015/07/uz-zase-utracim.html

 Ha! Asi už všichni spíte ..:(
A já se zase dostala k psaní až večer .. zajímalo by mě , kdy se mi konečně srovná režim , ale o prázdnninách to asi nebude , to zas zůstanu vzhůru do půlnoci , kdoví třeba déle..:D

Nedávno jsem zase jela do HK , původně jen pro dárky pro kámošku , ale znáte to , ty obchody svádí
ke koupi , jako by na Vás volaly ty věci " Mmm, kup si mě , no taak, já vím , že mě chceš! " ..to mi připomíná film Báječný svět shopaholiků :D
A co jsem pořídila?  To uvidíte níže.. 

Balea, bodylotion - Cabana dream
Je to limitka a původně jsem myslela , že je to sprchový gel , začla jsem se s tím mýt a zjistím , že je to vlastně tělová emulze . Takže pozor, čtěte nápisy! :D Ale i tak krásně voní (broskev, marakuja) a já ji miluju..








Balea, trend it up, pudr na objem - Crazy vanilla
Už dlouho jsem sháněla pudr na objem, fakt jsem to chtěla zkusit . A když jsem viděla v obchodě tenhle , hned jsem ho vzala.  Voní jako vanilka ( nečekaně :D) a celkem funguje. Akorát mi vadí, že když si pak na vlasy sáhnu , tak jsou hrubší a vubec ne hladké, jako je mám přirozeně.
Maybelline - Baby lips 
Myslím, že k tomu není  moc co dodat, všichni ho znáte. :) Krásně voní, rty jsou po něm hebké a třpytí se.



 





Miss sporty  - lesk na rty Millionaire, odstín -Violet cash
Cena asi 60 Kč .. (pardon,že neuvádím ceny všude , ale už si je nepamatuju a pokud byly na produktu , tak jsem je sloupla :D :/ )
Tenhle lesk se zdá výrazný,že? Ale na rtech vypadá krásně , ta barva je krásně sytá .. a já ho většinou míchám ještě se světle růžovou rtěnkou, takže vznikne lepší odstín :)
Celkem voní  a hlavně zvláčňuje rty.















Řasenky
1. Rimmel London - scandaleyes xtreme , 189 Kč
2. Maybelline New York - lash sensational , 249 Kč

1. Tuhle jsem nekupovala v Hradci ale ve svém " domácím" městě , když jsem rychle potřebovala náhradu za svou došlou řasenku . Je fajn, že tolik nesmrdí, jako jiné řasenky a dělá vážně objem.  Když se podíváte na prostřední obrázek , jedna půlka štětinek ( ta horní ) je na prodloužení a dolní na objem. Splňuje to, co by měla .

2. Tak a tu určitě většina z Vás zná. Moc jsem ji chtěla vyzkoušet , ale teda , je docela drahá ( alespoň pro mě ). Také nějak moc nesmrdí , systém štětinek mi přijde podobný. Ale první  řasenka mi dělá hezčí řasy  a to se divím, protože jsem čekala , že když je tato tak drahá a oblíbená , bude mít lepší výsledky. Nojo  reklama zmůže hodně...:D

Ach,tolik peněz za řasenky...



Diář na rok 2016
Kupovala jsem ho v Albi , stál asi 80 Kč . Líbí se mi jak jsou třpytky zkombinované s růžovou
Six- prstýnky
Nevím proč , ale momentálně mi zní slovo " prstýnky" divně.. no zkuste si to říkat několikrát do kola :D Na Weheartit se objevuje spousta fotek s takovými prstýnky a tak jsem si řekla, že si něco podobného koupím.








A poslední věc, kterou jsem ale dostala ,z Prahy od mamky.. 
Ještě nevím, kam to budu nosit , asi někdy na vysvědčení nebo svátky , protože jentak " do civilu " se to nehodí :D












Tak to je všechno, doufám , že  to někoho inspirovalo třeba ke koupi ( nebo naopak ) něčeho nového .
Příště snad napíšu něco zajimavějšího :D

Dobrou noc Vám přeje shopaholik..
*CandyMeg


2 komentáře:

  1. CandyMeg je zpátky! :D Juhuu:3 Moc se ti tenhle článek povedl! A to Bodylotion vypadá skvěle♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DYeees :D Díky :3 Jo je úžasná , voní mi po tom kůže, mm 3:) :D

      Vymazat